Гарантія
Яка гарантія на товари екосистеми?
Гарантія на наш товар 24 і 12 місяців:
- 24 місяці гарантії (12 місяців гарантії + 12 місяців безкоштовного сервісного обслуговування);
- 12 місяців гарантії (6 місяців гарантії + 6 місяців безкоштовного сервісного обслуговування);
Гарантійний термін зазначається в гарантійному талоні на кожний товар окремо. Гарантійний термін обчислюється з дати продажу. Гарантійний термін на акумуляторні батареї, зарядні пристрої, навушники та аксесуари планшетів/мобільних телефонів, що входять у комплект виробів і вбудованих в пристрій акумуляторних батарей становить 6 місяців з дати продажу. При цьому при заміні зазначеної приналежності новий гарантійний термін на них не встановлюється. Безкоштовне сервісне обслуговування на зазначені товари не проводиться.
Як обміняти або повернути несправний товар?
Протягом гарантійного терміну Ви можете звернутися в будь-який сервісний центр, зазначений у списку, з приводу якості товару. Для запиту з налаштування пристрою, необхідно надати документ, що підтверджує неналежну якість товару (висновок одного з наших сервіс-центрів або незалежної експертизи). Кожне звернення буде розглянуте та схвалене з дотриманням норм чинного законодавства.
Куди звертатися по гарантії?
Гарантійне обслуговування здійснюють авторизовані дилери, сервісні центри яких розташовані в більшості великих міст Європи і СНД. Для висування вимог по гарантії Вам знадобиться тільки заповнений гарантійний талон.
Ексклюзивний Сервісний Центр MIOT - miot.com.ua
Обмеження відповідальності
Сервісний центр залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні товарів при суперечливих обставинах. Також має право виносити остаточне рішення про те, чи підлягають товари обслуговуванню по гарантії. Наступні дії і пошкодження призводять до анулювання обмеженою гарантії:
- Шкода, заподіяна природними явищами, такими як пожежа, повінь, вітер, землетрус, блискавка і т.п.
- Шкода або несумісності, нанесені/викликані порушенням правил установки або забезпеченням нормальної експлуатації товару, в тому числі нестабільне з'єднання провідної/бездротової мережі і нестабільні телефонні лінії, неякісне заземлення, зовнішні електромагнітні поля, вплив прямого сонячного світла, високої вологості та вібрації.
- Шкода, заподіяна в результаті самовільного ремонту або розбирання товару.
- Шкода, заподіяна периферійними пристроями сторонніх виробників (у тому числі – видимі пошкодження на материнській платі або на інших електронних деталях товару, такі, як обпечені місця після електричних розрядів, перегріву, оплавлення, розтріскування і т.п.).
- Зміна, видалення, затирання або пошкодження серійного номера товару (або наклейок з серійними номерами на його деталях).
- Наявність двох (2) і менше дефектних пікселів на дисплеї, що, згідно політиці виробника, не вважається гарантійним дефектом.
- Тріщини на РК-дисплеї і деталях з пластику, а також інші дефекти, що виникли в результаті механічного пошкодження.
Як відмовитися від товару, придбаного через магазин?
Ви маєте право відмовитися від товару в будь-який час до його передачі, а після передачі товару – протягом 14 днів. Повернення товару належної якості можливе у випадку, якщо:
- товар не використовувався, збережено його товарний вигляд (відсутні потертості, подряпини та інші сліди використання);
- товар має повну комплектацію (вказана в інструкції з експлуатації);
- не ушкоджено упаковку;
- збережено ярлики та маркування виробника.
Претензії на надані послуги ( з поклейки скла або плівок, обрізки сім карт і т.ін.), приймаються протягом 24 годин з моменту здійснення послуги.
Гарантійний період на окремі товари та товарні групи
Вид номенклатури | Гарантійний термін (місяців) | Примітка | Додатки |
Навушники | 6+6 | акумулятори і зарядні пристрої 6 міс. | |
Універсальні мобільні батареї | 6+6 | акумулятори і зарядні пристрої 6 міс. | |
Авто з/п | 6+6 | ||
Блютуз динаміки | 6+6 | ||
Блютуз гарнітури | 6+6 | ||
Моноподи | 6+6 | на електронні компоненти | |
Мережевий фільтри / подовжувачі | 6+6 | ||
Розумний будинок | 12+12 | ||
IP камери | 12+2 | ||
Ваги | 12+12 | ||
Робот-пилосос | 12+12 | на електронні компоненти | |
Роутери | 12+12 | ||
Телевізори | 12+12 | ||
Аксесуари до ТВ і ноутбуків | 6 | ||
Медіаплеєри | 12+12 | ||
Валізи, рюкзаки, одяг, взуття | 14 днів на можливий заводський брак | за умови збереження товарного вигляду | |
Шолом віртуальної реальності | 6+6 | на електронні компоненти | |
Електротранспорт | 12+12 | на електронні компоненти | акумулятори і зарядні пристрої 6 міс. |
Фітнес-трекери та годинник | 12+12 | на електронні компоненти | акумулятори і зарядні пристрої 6 міс. |
Аксесуари до фітнес-трекерів і годинників | 1 | ||
Екшн камери | 12+12 | акумулятори і зарядні пристрої 6 міс. | |
Електрочайник | 12+12 | ||
Планшети | 12+12 | акумулятори і зарядні пристрої 6 міс. | |
Ноутбуки | 12+12 | акумулятори і зарядні пристрої 6 міс. | |
Смартфони | 12+12 | ||
Дрони | 12+12 | акумулятори і зарядні пристрої 6 міс. |
* 24 місяці гарантії (12 місяців гарантії + 12 місяців безкоштовного сервісного обслуговування, за умови що телефон був придбаний в компанії ТОВ "Сяомі Україна"). | * 12 місяців гарантії (6 місяців гарантії + 6 місяців безкоштовного сервісного обслуговування, за умови що телефон був придбаний в компанії ТОВ "Сяомі Україна"). | * Безкоштовне сервісне обслуговування обчислюється з моменту закінчення гарантійного терміну. Під безкоштовним сервісним обслуговуванням розуміється додаткове зобов'язання ТОВ “Сяомі Україна” щодо усунення недоліків (дефектів) виробу, які виникли з вини виробника, без стягнення плати з покупця (споживача) (покупець сплачує тільки вартість запчастин)). Безкоштовне сервісне обслуговування не поширюється на оновлення програмного забезпечення. |