Доставка та оплата
Всі питання Ви можете задати нашим менеджерам по телефону.
Просимо звернути увагу: приблизно за 1 годину до часу доставки кур'єр зв'язується з Вами по телефону, вказаному при замовленні товару і попереджає про час свого прибуття. Прибувши за вказаною адресою, кур'єр чекає максимум 20 хвилин.
Будь ласка, уточнюйте при замовленні, звідки Вам зручніше забрати товар.
Самовивіз (Тимчасово не працює)
- м. Почайна, просп. Степана Бандери 21, другий поверх, вхiд через «Дiм кави»
- (063) 265-21-95
- Пн-Пт з 9-00 до 20-00
- Сб з 10-00 до 15-00
- Вс вихідний
Доставка по Києву (Тимчасово не працює)
- пн-сб: з 11:00 до 20:00;
- нд: не здійснюється;
- безкоштовна доставка здійснюється на послуги та запчастини/товари, сумарною вартістю понад 3000 грн. за замовлення;
- доставка на послуги та запчастини/товарив вартістю до 3000 грн., становить 65 грн. (по Києву);
- безкоштовна доставка – подробицi з’ясовуйте у менеджера
З метою збереження безпеки наших кур'єрів, доставка здійснюється лише на конкретну адресу (домашня, робоча) та з обов'язковим зазначенням Вашого контактного телефону. Передача товару покупцеві в метро, на вулиці, в магазині, в гаражі та інших подібних місцях не проводиться.
Наш девіз: Клієнт завжди має рацію!
Оплата здійснюється
- готівкою кур'єру при отриманні товару;
- у касі наших магазинiв або сервiсiсних центрів;
- пластиковими картами: Visa, MasterCard, Maestro;
- безготівкова форма оплати шляхом перерахування грошей на наш розрахунковий рахунок;
- здійснення оплати за товари через PayPal і інші форми.
Гарантійний та негарантійний випадок, відправка Новою поштою
- До Вашого відправлення, вкладіть детальний опис несправності та контактні дані клієнта.
- Після відправлення, обов'язково повідомте номер декларації по e-mail: [email protected]
- Реквізити необхідні для відправки: м. Київ, Нова пошта, склад №66, ТОВ "НiСОМI Україна", тел.: +38 (073) 070-43-82 (даний номер використовується тільки для смс повідомлень).
Послуга “Pіск MI” від «MI Україна» – це швидкий гарантійний і не гарантійний сервіс Вашого пристрою за 24 години. (Тимчасово не працює)
Як це влаштовано? Наш кур'єр приїжджає до вас, забирає гаджет, доставляє в наш Сервісний Центр, де експерти проводять діагностику та усунення неполадок протягом 24 годин. Після ремонту кур'єр привозить гаджет до вас – назад додому, в офіс або в університет. Зверніть увагу, що послуга застосована не лише до гарантійних випадків, але і до не гарантійних.
Ваша вигода – зекономлені 5-7 днів проведених без гаджета. Від вас не потрібно ніяких зайвих дій – і в дощ і в завірюху, наш кур'єр приїде в будь-яке зручне для вас місце та час, щоб прийняти пристрій у сервіс.
Увага! Сервіс Pick Mi за 24+ години працює в Києві. Для решти міст України 24 години стартують з моменту отримання нами вашого пристрою.
Ціни:
- 299 гривень + вартість ремонту для негарінтійного випадку
- 299 гривень для гарантійного випадку
Представляємо Pick Mi – експрес сервіс Xiaomi за 24 години
Уявіть ситуацію: трапилася неприємність і у вас зламався смартфон або інший девайс з лінійки Mi (що буває вкрай рідко, але все ж…). Ця неприємність може збити зпантелику сучасну людину, адже сьогодні смартфон – це не тільки можливість здійснювати дзвінки, але і пошта, інтернет, миттєвий доступ до файлів з даними, а також засіб спілкування з рідними та близькими через соціальні мережі та месенджери.
Скільки, зазвичай, проходить часу від поломки, до моменту, коли смартфон знову повернеться до Вас на службу? Давайте порахуємо:
- сходити в сервісний центр – 2-3 години;
- діагностика і ремонт смартфона – від 3-5 днів до тижня, а то й більше, якщо немає потрібних запчастин;
- забрати смартфон – ще 2-3 години.
Разом маємо від 5-7 днів на ремонт + ще 2 дні роз'їздів по сервісних центрах. Увесь процес займає багато часу.
Чудово було б, якби сервісні питання вирішувалися за один день, подумаєте ви. Чому б і ні – це реально, відповімо ми.